Sunday 2 February 2014

Story,Story!

Aku terfikir untuk membuat satu cerita and actually aku da buat lama since last year and already at 10 parts.
So without making myself more annoying by telling you guys all the history how the story created here i present the synopsis.

Title: Pencuri cinta

Syamil :"Kau tahu tak betapa hancurnya hati aku bila kau buat aku macam tu?Aku percayakan kau,aku sanggup cakap yang kau tak sengaja.Sampai hati kau "

Adam :"Aku tak tahu,sama ada aku suka kau atau aku cinta kan kau tapi yang pasti aku tak boleh nak berjauhan dengan kau"

Akmal :"Aku dah lama tunggu saat ni untuk musnahkan hidup budak jahanam itu.Peluang dah datang,jadi dia macam menyelam sambil minum air"

Farhana : "Saya cintakan awak ,tapi saya hanya minta awak sayangkan saya sebagai kawan.Is there to much to ask?"

Syazwan: "Mulai hari ini,kau bukan anak aku lagi dan aku tak pernah ada anak bernama Syamil.Anak aku   dah lama mati.Aku tak akan maafkan kau sampai bila-bila dan jangan kau cuba untuk jejakkan kaki kau yang hina itu dekat rumah aku.

Pencuri cinta menampilkan kisah tragis percintaan antara Adam dan Syamil yang penuh cabaran  dengan persoalan tentang konflik jiwa,persahabatan dan keluarga.On air at 10pm this night for it's pilot episode.










No comments:

Post a Comment