Wednesday 30 April 2014

Apa yang orang fikir?

Assalamualaikum.

Hari ni aku nak share pasal apa yang orang fikir.Macam yang kita tahu yang kebanyakkan apa berlaku dlm kehidupan seharian kita dipengaruhi dengan apa yg org fikir psl kita,apa yg org akan ckp pasal kita,apa yg org tahu.

Mungkin some people akn ckp yg "I dont even give a damn about what others people say to me,they just jealous".Yes I do admit about that,tapi at some point kita perlu give a "damn" apa yg org fikir pasal kita.Kadang-kadang apa yang orang cakap itu ada betulnya,cuma kita xdapat terima benda itu.

Ada readers yang hantar ask.com tu dekat aku tanya pasal-pasal post aku di blog ni.Ada yang cakap nak jadi kan org straight balik ke?Ada yang very offended with everything I post on blog.Aku cuma nak cakap yang aku memang xberniat langsung nak jadikan org straight balik atau apa-apa la.Aku cuma nak share apa yang aku cakap,apa yang aku rasa,apa yang aku selalu buat.Doesnt mean we're aint straight we have to live at the bottom of society.I was deeply regret and apologized if any of my thought's offended anybody.

Aku macam xberapa suka if ada yang cakap kalau dah byk dosa tu xpayh nak alim sangat.Benda ini bukan pasal alim ke tak alim.Cuma pada pandangan aku kalau kita dah banyak dosa jangan menambah lagi sebab yang sedia ada pun tak tertanggung ni nak tambah yang baru-baru lagi.Sebab terima tak terima kebaikan kita bukan kita yang tentukan.

Sebab itu aku cakap kadang-kadang kita kena ambil pusing apa yang orang fikir pasal kita.Xkisah la dlam kehidupan korang ke,alam maya ke.Cuma jangan terlampau memberatkan fikiran sangat dengan apa orang cakap penting-penitng juga tapi tengok prioriti die juga.

p/s: akan update story 13 selaju yang boleh dan anyone nak tanya soklan boleh la di ask.com tu


No comments:

Post a Comment