Saturday 17 January 2015

Nowadays??

Selamat Petang.Actually aku dah lama nak cakap pasal benda ini.Cuma tak terkeluar dan tidak tersebut.Haha.In my opinion,readers semua haruslah dah biasa dengan baca novel and baca cerpen.

Aku jadi makin pelik sekarang actually dah lama since 2-3 years yang lepas di mana aku sangat tidak sangka akan ketaksuban sesetengah orang pada watak dalam novel or buku.It's ok untuk orang suka itu normal yang jadi pelik bila dah obsess sangat.

Lepas itu aku perasan lah budak-budak sekarang cepat sangat terpengaruh dengan cerita-cerita di mana heroin akan kahwin dengan rapist semualah.I mean in real life ada ke?Kebanyakkan watak yang macam itu dalam cerita mostly kaya lah apa lah but dalam reality?Told you the most sickening part bila ada yang siap cakap kalau boleh nak hubby macam Abg Bla.Bla. dalam cerita RRR.Yang paling annoying bila post status pelik-pelik di laman sosial.

I do literally asking my mom,have i ever act the way (teen) like that?Mungkin aku rasa yang aku dah tua jadi I cant stand the weird behavior.Haha. 

Actually i do get it,its none of my concern but then when the post goes viral you're the one that regretted in the ends.Bila aku menulis pun aku akan fikir 20-30 kali(see how i emphasize this?) maksudnya benda-benda macam itu make sense tak?Sebab purpose kita tulis something to give reader the view how actually real life is.Tahniah kepada my fellow bloggers yang cerita-cerita korang semua logik.Tabik sikit.
Dalam dunia yang macam kita pula,I'm not sure yang kita akan couple tak dengan orang yang maybe rape kita.Kalau handsome mungkinlah boleh consider(otak jahat.Hahhaaaha).


No comments:

Post a Comment