Thursday 11 September 2014

Since org tag aku buat..20 facts about me!!

Seriously,since seminggu aku dah masuk sesi belajar ni baru first time buka blog.Banyak betul notification dia.Tq FI,tag saya untuk buat benda ni.Hahaa.So my readers be impressed and sorry lambat untuk tengok update blog.Haha.

1)Sangat obsess dengan kucing dan rabbit.So everytime nampak kucing and rabbit,I cant stop myself from saying "Comelnya,nak yang tu.nak yang tu".

2)Single and ready to mingle.Haha.Blink,blink..anyone??(ok..gurau).

3)Saya tak pandai drive kereta manual.Ada lesen pun bawa kereta auto ja.Haha.Ada pengalaman ngeri bawak kereta manual.

4)Saya kelam kabut orangnya.Kadang-kadang bendul.Haha.Time-time sekolah dulu selalu kena main-mainkan dengan kawan.

5)Tak tahulah saya tak rasa saya tinggi tapi orang cakap tinggi.179cm.

6)Suka dengar masalah orang.Suka dengar orang buat luahan perasaan especially yang couple-couple ni.Haha

7) Sangat gila tv series.Byk gila koleksi yang aku kumpul,sampai lebam mata nak tengok.Tegar jugak tengok sampai habis.

8)Saya masih 20an belum masuk suku abad lagi.Muda trang tang-tang lagi.

9)Very bad in sports and tak suka tengok unless ada yang hot-hot baru pergi tercongok dpn tv atau cari kat youtube.

10)Cepat menyampah dengan orang yang suka berdrama.Memang sangat-sangat try untuk avoid orang yang macam ni.

11)I always found people with janggut is so handsome..i don’t know why..

12)Cakap straightforward.Dulu time asasi and sekolah semua orang cakap sy terlampau jujur dalam bagi pendapat sejak masuk U baru pandai cover and try to learn.

13)Suka memasak walaupun tak reti.Haritu masak ayam apa entah tapi memang rentunglah.Haha

14)Xpernah in relationship.Actually,I’m having a very bad paranoid disease where I think everyone around me nak ambil kesempatan apabila diorang tolong saya.I’m always push people away.

15)Cepat kasihan tengok sakit especially demam.Bila ada housemate yang sakit I’m willingly to look after diorang and bwk pergi klinik.

16)Fanatik dengan ice cream.Everytime jalan-jalan kt mall mesti carik ice cream time nak jalan-jalan

17)Saya sangat sayangkan blog ni.Sampai kdg2 rasa watak Adam,Akmal,Syamil tu macam hidup and rasa macam diorang tu nyawa saya.

18)Sangat clumsy.Fon kalau tak jatuh tergolek memang tak sah.Ipad haritu jatuh dari kereta.Laptop terlanggar dinding banyak kali nasib baik tak pecah.Menangis tengok perangai diri sendiri.

19)Pernah buat sexuality test.Guess what my results????Bi-curios.Hahaha


20)Saya tak reti pakai lens.Time mula-mula up until now setiap kali nak pakai mesti macam nk tercucuk je lens tu dalam mata.

p/s:Sorry lambat update final chapter sebab tengah stuck dengan program.So tak banyak masa untuk edit dulu before publish,Sorry for those yang menunggu :)



1 comment:

  1. Good facts bout urself...and Amir paling suker yang bab kucing and rabbit tu...so kiut miut...hihihi :p

    ReplyDelete