Sunday 28 September 2014

Pencuri Cinta dah habis ke?

First of all,tahniah pd aku sebab dah habis tulis cerita P.Cinta.Aku pasti berbakul,bergunung makian yang dilemparkan oleh readers yang membaca story aku.Harap semua bawa bersabar dan bertenang kerana setiap apa yang berlaku pasti ada sebab.Haha.

Aku nak minta maaf juga sebab final chapter Pencuri Cinta is very confusing and ada yang cakap sad ending.Ada yang komen,malahan pm aku supaya aku edit cerita and ending tidak kurang juga minta tambah cerita itu lagi sebab banyak isu yang tak selesai dalam cerita tu.

Actually,aku memang tak akan edit my story and siapa yang go through slowly cerita itu akan grab siapa watak-watak itu.I will stick to my own story and ending.As I said we were not living in fairytale ending yang always happy towards the end and not every love story have sad ending.So,aku memang tak akan bagi penjelasan bagaimana ending story itu.

Then,berita gembira lah kot untuk sesiapa yang masih berminat untuk membaca blog aku.Actually,aku sambung lagi PENCURI CINTA VOLUME 2.So jangan marah aku lama-lama.Cuma aku tak sambung dalam masa terdekat lah.Sebenarnya dari story 15 lagi aku nak buat volume 2 and sebenarnya ending volume 1 lain which is aku masih keep it.Aku terinspirasi dengan satu kisah yang membuatkan aku tertanya,betulkah kita suka/cinta/sayangkan orang itu bukan sebab rupa paras atau kesempurnaan tubuh badan?Bagaimana kalau wajah pasangan kita rosak teruk atau cacat?Terdetik tak dalam hati kita yang kita rasa pasangan kita akan menyusahkan kita?


So basically itulah sedikit snapshot and briefly kenapa ending dia betul-betul drastik dari apa yang readers expected.The question is siapakah “dia”?Adam,Akmal atau Syamil?Cuma yang boleh aku bagi tahu volume 2 akan ada mungkin final buku lah

p/s:Tengah work it out story baru :)

No comments:

Post a Comment