Saturday 25 June 2016

Say goodbye to him...

Selamat petang. Selamat 10 malam terakhir awak-awak2 semua haha.

Despite everything, this week for me quite sad because I have to say goodbye to him. So memang this week we just spend weekend in my house. He sleeps, berbuka and everything in my room. So dia basically kena balik semula his company and aku sendiri pun nak further postgraduate study. Macam hari last tu tengah cuddle dia aku cakap,

"Nanti mesti aku rindu kau...nak peluk kau"perlahan suara aku.

"Tak apa..aku pun rindu kau jugak..."

Diam sekejap tanpa suara. Dia letakkan kepala aku dekat leher dia. 

"Shhh, jangan sedih nanti aku datang lawat kau selalu k?"dia usap kepala aku lembut.

Aku hanya mengangguk perlahan. Dia pun mengeratkan pelukan. Serius, aku rasa mcm sebak gila. Aku dah move on but part me say jangan lepaskan because aku rasa aku sayangkan dia lagi. He give me his sweater. So setiap kali aku rindu dia aku akan peluk that sweater supaya rindu tu mampu nak ubat hati aku yg lara ni (amboi ayat bukan main lg hahahhaaa)

So memang the whole day just berborak, tidur and hugging all day. Aku sempat cakap biceps dia dah mengecik, dia cakap tunggu dia datang next month..nak tunjuk biceps baru dia dekat aku hahahaha. Jadi aku rasa mungkin inilah masa yang tepat untuk lepaskan dia dari hati aku slowly....sakit yes, perit yes tapi if aku tak try sampai bila nak tunggu?

p/s: nasib baik tak menangis depan dia...


8 comments:

  1. jangan nangis nangis kay, kesat mata tu sikit.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Sabar ye...idea tak mengunjung tiba hahahah

      Delete
  3. tak pe lah wak, biar sakit sekarang jangan dikemudian hari..ok lah tu dapat hug..hehehe

    ReplyDelete