Friday 29 January 2016

Touching or no touching

Assalamualaikum and selamat petang. Fuh, almost 2 months tak post apa-apa. 

Recently,aku ada encounter dengan wanita yang memang macam kadang-kadang suka menggoda and macam bermanja-manja. Previously kan aku ada mention yg aku kind of attracted to both gender. Kadang-kadang tu bila dia touch-touch aku (pegang lengan, sentuh-sentuh badan) macam sexually arouse, pastu dengan dia buat muka cute aku macam hey budak ni ada kena cium kang nanti.Bhahaha. Aku sebenarnya memang dari dulu tak suka sangat bersentuh-sentuhan tak tentu hala ni. Aku memang kalau boleh akan avoid untuk physical contact dengan anyone.

Same goes to ada seorang kawan aku ni dia macam pelik sikit recently, macam korang bayangkan dia macam boleh paut-paut pinggang aku. Aku ni cepat rimas kalau orang bersentuhan or duduk terlampau rapat dengan kita. Previously, dia try untuk kiss-kiss aku dekat public. Yeah, we know boys are full of jokes and are not to be taken seriously so aku biarkan je lah. Then, bila nampak muka dia makin rapat and serious dah nak sampai aku tolak muka dia hahaha. Damn, aku nampak ada mak cik-mak cik kat situ berbisik cam gini ha. Kalau koranglah macam kalau tiba-tiba di peluk macam tu,di paut kalau aku tak adalah nak ter..ter tutt bagai tapi nafsu aku mampu ke?Hahahaha.

Macam aku sendiri kan memang akan kurangkan lah physical contact. Ye ye lah, macam kau sendiri tak akan tak teruja if crush kau pegang-pegang kau,aku pun suka hahaha. Tapi macam aku cakaplah, takut jugak kot-kot boleh jadi benda lain.

Recently,aku ada juga dapat comment and ada yang cakap aku ni seorang yang fake (maksudnya tak jadi diri sendiri) or bajet baik sangat je. Actually,aku tak bajet baik and in fact aku ni tersangatlah biasa orangnya. Macam aku sendiri memang tak brave enough untuk coming out like some other people (seriously adore this people). I do embrace myself as being abnormal doesn’t mean aku mesti ikut perangai-perangai sesetengah org yang tak semenggah tu.

p/s: pray for my viva-voce :'(


11 comments:

  1. Nakak kawan u tu..hehehehe...dia suka kat u rasanya tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. He has girlfriend though..cuma rasa macam guraun dia tu overboard that week

      Delete
    2. i mean *nakal kawan u tu,...salah taip..hehehe..

      Delete
    3. hahaa u lg nakal..bhahaha...*flirt2

      Delete
  2. Tak suka perempuan sentuh, tapi kalau lelaki sentuh aku suka...hahaha

    :larikkkk:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..mai sini aku sentuh hang...*kejar

      Delete
    2. Hahaha..mai sini aku sentuh hang...*kejar

      Delete
  3. Best nye ada perempuan sentuh2..hehe

    ReplyDelete
  4. *Iz.. mcm same plak ngan Iz. iz pon x suke physical contact dgn sesape pon accept my mom n older sis.. prnah mse skolah, ade jenis cikgu lelaki ni yg anggap kite ni mcm kwn2 dye, ade dye prnah pegang bahu iz mse mengajar n mmg merimaskn (nasib la dye ckgu, klu x mmg dh tepis dh tgn tu) n iz xde kwn sgt.. yg plu lgi la xde lansung.. yg tau iz ni plu cume sorg bestfren iz ni... pnjg plak citer ni.. heheh

    ReplyDelete