Sunday 13 September 2015

Flirty??

Have you guys experienced having friend yang suka flirty-flirty? Aku ada seorang kawan yang memang dengan lelaki ke dengan perempuan(especially) sweet talkers gila. Kalau korang dengar pun rasa macam terawang-awang. Dia selalu macam cakap lembut-lembut sampai kadang-kadang aku pun berdegup jantung dengar apa yang dia cakap. Macam berbunga-bunga gila hati.Keji perangai.

Contohnya pernah aku tak datang kelas dia wassap aku tanya :

“Assalamualaikum Hakim. Knp awk tak datang kelas?Demam ke?”

“Tak sihat lah,sakit kepala.Nak report ke?”(Dont worry aku tak buat suara gedik...)

“Lah ye ke?Kenapa tak pergi klinik?Sakit sangat ke?Tidurlah dulu k?Report tu biar saya buatlah”

“Sorry taw tak boleh tolong..”

“Tak apa my dear,rest cukup-cukup k?Nanti kalau xlarat bgtahu sy,nak ubat pun wassap je sy k?”

“Ok.Tq..”

“Wc syg..”


Mungkin kita yang dengar macam biasa je tapi kalau orang tak biasa and tengok mesti rasa macam flirty gila.Aku tunjuk dekat kawan aku,mmg diorang cakap kalau perempuan dapat message macam ni mesti dah confirm perasan gila perempuan tu.Macam ala-ala romantik gitu.Aku kadang-kadang sampai macam please stop talking,awk.

Bagi aku orang mudah fall in love dengan benda-benda yang macam itu.Even dia cakap dengan mak cik-mak cik and waitress pun lembut.Sorry to say dia quite good looking jugak.Dengan mulut manis lagi.Kalau dengar nada suara dia pun memang kadang-kadang rasa macam dia ni nak mengurat aku ke?Hahahaha.Kadang-kadang nak minta tolong aku pun :

“Dear,urutkan bahu saya sikit boleh tak?Sakitlah main futsal tadi...please?”

“Sayang saya nak pinjam buku awk sekejap boleh,tak sempat catch up nota tadi..boleh ea??”

“My dear,awk nak makan apa?Ayam je boleh kan?”

Aku pun kadang-kadang macam terawang-awang.Lidah bukan main lembut lagi bercakap.Aku dulu pernah tegur dia sebab cara dia bercakap macam itu tapi dia kata dia dah terbiasa susah nak ubah.Hahaha.Aku dulu pernah panggil dia buaya darat.Alhamdulillah baik orangnya.Hehe.




p/s: Story 10 lambat sikit

14 comments:

  1. Awhhhh so cute !
    Sangat cute. Been there. But kejap je la.
    HAHAHA.

    ReplyDelete
  2. aku pernah kena jgk .. tapi dgn budak badan besar dan muka ganas .. rasa mcm nak tumbok jeeee .. hahhahaha ke situ pulak adesss

    ReplyDelete
  3. Memang sweet talked cakap saya awak ker . ? even though both of u are friends .. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yups.Dengan aku dia ckp saya awak...hahaha aku tak tahu kenapa -_-

      Delete
  4. Lelaki ber'saya' 'awak' ni agak janggal sikit bagi aku. Geli mungkin. Hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.Ya,I don't know that sbb dia kdg2 dah terbiasa tp tak all the time lah sy awk

      Delete
  5. Aku rasa dia syok dekat Adam Hakim. Who knows?hehehe

    Mujur aku takda member suka sweet talk,semua kasar manjang..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh god,dulu aku pernah fikir benda sama rupanya tidak..he had a girlfriend tho(previously)

      Delete
  6. Mr K pun ada. Sampai nak bersuap makan bagai. Nasib hensem. Ehhh? Tapi tak selesa bila ada orang gosipkan Mr K dengan dia. Hurmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan mr K hati kita ni dah sampai berbunga-bunga.kdg2 malu pulak sebab org gosipkan kita dgn si dia

      Delete
  7. Aduh..cair hati kita wak kalau ada kawan macam ni..hahahaha..

    ReplyDelete