Friday 21 August 2015

Perangai Kau...

Selamat Petang. Dah bersawang pulak blog aku ni,haha.Ok tak apa abaikan.Actually nak cerita pasal perbualan aku dengan kwn aku ni. Sorry to say lah aku ni memang tak favor sangat orang yang suka cerita pasal sex life dia ke apa,tak kisahlah straight or tak.

Maaflah,kalau setakat nak cerita yang kau dah banyak kali buat dengan orang lain,serius aku rasa orang tu memang murahan sangat.Aku memang tak ngamlah dengan orang yang rasa hidup dia tu sosial yang ikut zaman lah sangat.Benda ni aku paling menyampah dalam Lgbt ni,sikit-sikit nak cerita pasal sex,kau bottomlah,kau toplah,kau tu la,ni lah.

Aku tak cakap yang aku ni bagus,alim atau pandai sangat nak ceramah orang ke apa tapi tolonglah jangan merendahkan martabat diri sendiri.Nampak sangat murahnya kat situ.Apa ingat kau lelaki,perkataan murahan tu tak boleh kena dengan kau?Apa ingat sebab kau hilang teruna tak nampak kesan macam perempuan kau boleh nak sesuka hati bangga pergi canang sana sini cerita tu?

Dulu aku selalu kena tanya sebab kenapa tak pernah bg wechat ID dkt insta or twitter ke apa sebab bila bagi je soalan pertama dah keluar pasal position bagai?Aku macam..pleaselah kau baru chat dgn aku tak sampai 10 min pun.Sorry to say,bagi aku sesiapa yang terlalu bagi sangat wechat dia bagai tu memang reason nak hook up je.

Bagi aku,kau tak perlulah nak meletakkan maruah kau tu bawah tapak kaki.Tak kisahlah orang nak cakap apa tapi hidup ni kan biar ada pride sikit.Kalau kau sendiri tak hargai diri kau tak payah lah nak harap orang lain akan buat benda sama.Just nak cakaplah,tak kisah kau gay ke,tak ke apa ke jangan jadi murahan sangat dalam hidup tu...

p/s:Maaflah,post benda panas :3

16 comments:

  1. Tp yg peliknye kan, org2x camtu- kalau ko panggil diorg murah depan2x muke diorg, nescaya diorg sentap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pun...aku kalau dah menyampah sgt mmg terkeluar jugak kdg2..hahahaa

      Delete
  2. Hal dalam selimut simpan jer sorang2. Tak best mana pun!

    hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahha masalahnya ada yg jenis suka buka selimut :3

      Delete
  3. hahahahaha. post yang bagus dan refreshing. and aku pun tak paham kenapa orang suka rakam masa buat seks and sepahkan video tu kat social cam.

    kah kah kah. pernah tengok gambar

    "jangan tikam kawan dari belakang"

    dekat twitter?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq.Post2 kau lg refreshing :p..dah tengok..bhahhaa..terbahak-bahak aku gelak

      Delete
  4. yup, setuju dengan awak..tak kira siapa pun kita, biarlah pandai menjaga maruah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indeed.Saya sangatlah particular dengan benda-benda mcm tu

      Delete
  5. Wahhh.... post terbaik... biaselar.... dunia plu ni.... maruah tu dh mcm jual beli dah..... sex tu mcm dh jd kebanggaan org2 mcm ni..... msing2 nk tunjukkn kehebatan atas keranjang masing2...... prnh juga org tnye.... "ko punye brape inch?".... see... hahaha.... ad akal fikir fikirkn.... ad hati jd ikutan.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup betul-betul.Bagi saya tak perlulah nak bangga sgt sebab sorry to say pd pandangan sy mmg org tu murah sgt

      Delete
  6. Aku dah lama dah syak, mamat2 yang letak wechat id kat insta ni takde niat lain selain nak cari partner hook-up je. Aku tak rasa proper tanya position org yang baru kita kenal. Nampak sangat murahan. Tuhan tutup aib kita dah seribu rahmat, tak perlu lah nak dihebohkan kat orang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indeed.Aku memang selalu suspicious tgk org letak wechat id kt situ walaupun bkn semua berniat mcm tu but still.Sangat tak proper even kita ada k kwn baik yg sama jenis pun belum tentu nak direct tanya sebab benda tu semua tak perlu nak bagitahu pun

      Delete
  7. hmmm .. aku harap boleh cari frenz plu yg x bercakap soal sex .. membosankan .. sight

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai je tp bukan semua mcm tu.Carilah yang terbaik :)

      Delete
  8. haha .. itu mmg satu harapan di dalam harapan ..

    ReplyDelete