Wednesday 23 July 2014

Persoalan yang anda tanya!

Selamat malam hari ni aku nak jawab soalan yang ditanya..^_^.

Q:Boleh tak nak berkenalan dengan you dengan lebih rapat?
A:Yes,you can.Just pm me k?saya suka berkenalan.Just stop talking about sex.

Q:Hai saya Mr_ ,nak kenal boleh?
A:Boleh,saya suka baca blog awak..hehe.Jomlah borak-borak.

Q:Awak ni ada beberapa nama samaran?
A:Tak banyak.Boleh panggil Adam,Hakim,kim..janganlah hoi

Q:Bila nak sambung cerita?
A:Lepas puasa la..sikit lagi nak raya..haha

Q:Watak Adam tu memang awk ke?
A:Eh tak,even physical appearance sy sangat berbeza dengan Adam dalam pencuri cinta.

Q:Cerita pencuri cinta kisah betul ke?
A:Yes and No.Sebenarnya ada beberapa scene and story actually based on truth story dari readers,mine and saya olah lagi.


That's all!Tq sesiapa yang tanya.Pada sesiapa yg nak tanya boleh tanya di ask.fm or pm me through google+



No comments:

Post a Comment